Garantni rok započinje danom kupovine nekih
od delova BusinessWise programskih paketa, a završava se po isteku
12 mesci. U garantnom roku, osim garancije da će kupljeni delovi
programskih paketa funkcionalno zadovoljiti sve postavljene
kriterijume, dodaje se i isporuka novih verzija kupljenih delova
programskih paketa, kao i njihovo usaglašavanje sa izmenama i
dopunama zakona koji imaju dodira sa njima.
Ovo se u mnogome razlikuje od klasičnog garantnog roka za neki od
proizvoda i predstavlja dobar marketinški potez naše kompanije. U
garantnom roku korisnik dobija svu stručnu pomoć vezanu za
implementaciju kupljenih delova programskih paketa i obuku
potrebnu za primenu softvera (do nivoa BusinessWise Operatera). Što se tiče obuke operatera pod garantnim rokom
spada obuka onolikog broja operatera koliko je kupac kupio licenci
za istovremeni rad sa BusinessWise u periodu garancije. To je
dovoljan period da se svi pomenuti operateri obuče za rad.
Implementacija BusinessWise programskih paketa je proces koji ne
može da se izvede brzo i svako postavljanje rokova smeta, kako
kupcu, tako i prodavcu. Ponekada, kada se radi o većem broju
programskih paketa i bukvalno je potrebno skoro 12 meseci kako bi
se implementacija završila, pa zato se insistira na tom periodu,
gde kupac u potpunosti može da sagleda mogućnosti plaćenog
softvera i da iznese sugestije za njegovu doradu.
Dorada softvera u garantnom roku, ili prilagođavanje korisnikovim
potrebama je jedan od novih momenata koji se omogućava kupcu u
garantnom roku. Ukoliko kupac smatra, odnosno uoči se potreba da
se izvrši sitnija dorada softvera, koja koncepcijski ne narušava
programski paket, onda se to uradi u garantnom roku. Nakon isteka
garantnog roka ovakve intervencije se dodatno naplaćuju.
Nakon isteka garantnog roka MicroCore daje predlog ugovora za
održavanje u vangarantnom roku sa načinima održavanja.